Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Rapport 2 fran singapore

5 oktober: inte hunnit handa sa mycket annu, jag gick upp vid tio, bade niklas o ronny var trotta sa jag tog tillfallet och gick ivag en egen promenad till detta internetkafe for att fa skriva av mig...

Tillbaka i Umeå

Igår: Vilken omställning, efter över 24 timmar på resande fot, i flygplan och väntande på flygplatser landade vi igår vid 18 tiden på alvik flygplats i Umeå. Direkt jag  gick ur planet möttes jag av en...

Clik here to view.

Tillbaka efter en sverigeresa, fira mamma

just hemkommen från en härlig resa tillsammans med johanna. Vi besökte hennes bror, fru och ebba nere i stockholm för att sedan ta en tripp till jönköping och träffade där våra vänner John o Emelie....

På plats i Uppsala

Rresan från Umeå till Uppsala gick bra. Med ett stopp för lunch i Sundsvall och kort titt in på IKEA. Sitter just nu på hotellrummet på Scandic Uplandia just kommit hem från en middag på Olearys och en...

Clik here to view.

uppsala slott och snart ut på stan för lunch

Just varit en tripp runt i Uppsala och stannade bland annat till på Uppsala slott. Vilken utsikt man hade, över hela Uppsala. Vi gick runt framför slottet och där kunde man se stora delar av Uppsala ....

Från Uppsala och på Plats i Sundsvall

Nu har vi lämnat Uppsala och kört den va 30 mil långa resan till Sundsvall. Bilresan var rätt dryg då det vart hur varmt som helst i bilen och AC fungerar inte alls. Just hemkommen från en kort tur på...

Åter i Umeå

Då var man åter i Umeå, vi kom igår kväll efter en dag på IKEA i Sundsvall. Känner sig rätt trött och färdig, har varit hemma idag (fredag) tvättat, städat och fixat till lite i garderoben. Ser...

en dag på holmön

Idag har vi besökt Holmön en ö som ligger ett par mil utanför Umeå. Vi åkte med Martin o Henny i gemensam bil till Norrskär där färjan till Holmön går. Resan dit var rätt svajig, de var mycket sjö på...

View Article

första veckan snart till slut

snart är första veckan på den nya jobbet som projektledare inom SEO till enda. Har varit en tuff start har kört för fullt och sitter nu på hotellet i Vilhelmina och skriver i min blogg. Kom hit till...

kickoff och sökmotorkonferens

så kan jag sammanfatta den gångna veckan. En mycket fullbokat men lärorik vecka har det varit, man känner sig rätt mör, främst efter all upptåg under kickoffen på Paradisbadet i Övik där det blev en...